سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبگردی و خواندنی ها

کیفیت آب با روف گاردن | چگونگی افزایش کیفیت آب با روف گاردنروف گاردن


 

  • کیفیت آب با روف گاردن | چگونگی افزایش کیفیت آب با روف گاردنروف گاردن

    کیفیت آب با روف گاردن مطلب از بخش آموزشی سایت روف گاردن نوول چوب . در این بحث متخصصان نوول چوب بنابر آن دارند تا مواردی درباره روف گاردن خدمت شما همراهان گرامی بیان دارند. این مطالب ترجمه مقالات و راهنمای سایت‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. گروه آموزشی نوول چوب، امید دارد “کیفیت آب با روف گاردن” از سری مقالات آموزشی برای خوانندگان مفید باشد.

    کیفیت آب با روف گاردن

    مدیریت طوفان در بسیاری از شهرهای جهان به یک مسئله فشرده تبدیل شده است. همانطور که توسعه شهری ادامه دارد، بیشتر و بیشتر از شهر با سطوح غیر قابل نفوذ (خیابان ها، ساختمان ها) پوشیده شده است که بارش ها را حفظ نمی کنند و در نتیجه حجم زیادی و بیشتر از روان آلودگی تولید می کنند. عواقب منفی آب باران آلوده به زباله، روغن و دیگر سموم وارد بدن طبیعی آب شده است. عنوان چهارم قانون آبی پاک می گوید که شهر های بزرگ باید مجوز تخلیه آب آشامیدنی را دریافت کنند و روش هایی را برای کاهش تاثیرات بر کیفیت آب ایجاد کنند. شهر لس آنجلس استثنا نیست.

    در روز بارانی، تا 10 میلیارد گالن (38 میلیارد لیتر) آب از پشت بام ها و خیابان های شهرستان L.A. به سیستم تخلیه طوفان منتقل می شود و همه چیز را از فلزات سنگین تا رنگ نازک تر حمل می کند (LA SWP، 2004). این آب در نهایت به خلیج ها و سواحل منطقه لس آنجلس وارد می شود و باعث می شود آب های ساحلی برای شنا کردن یا ماهیگیری ناخوشایند و آسیب رساندن به اکوسیستم های دریایی دریایی باشند. شهر لس آنجلس باید تعدادی اقدامات تسریع کننده را برای تطبیق با مجوز ملی تخلیه آلودگی (NPDES) که در سراسر کشور اجرا می شود، اجرا کند و به لس آنجلس صادر شود. شهرهای دیگر همچنین سقف های سبز را بعنوان یک اقدام برای کاهش رواناب آب های سطحی شناخته اند.


    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول‌چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، فعالیت می‌نماید. نوول‌چوب بیش از 10 سال است که در زمینه‌های زیر:

    • مختلف دکوراسیون داخلی،
    • دکوراسیون فضای باز،
    • انواع متریال،

    فعالیت می کند. و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه‌های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای روف گاردن

    نوول‌چوب مفتخر است که با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از متریال‌های درجه یک با انواع چوب‌های کمیاب طرح‌ها و نمونه کارهای دکوراسیون داخلی خود را با تنوع بالایی ارائه دهد. در صورت تمایل با کلیک بر روی دکمه زیر شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

    Read more


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:


ارسال شده در توسط mostafa faridh